Informació a l'interessat sobre protecció de dades

    
  1. 1.Introducció
  2. 2.Informació bàsica
  3. 3.Informació detallada
    1. 3.1.Responsable
    2. 3.2.Delegat de Protecció de Dades
    3. 3.3.Finalitat
    4. 3.4.Termini de conservació
    5. 3.5.Legitimació
    6. 3.6.Destinataris
    7. 3.7.Procedència
    8. 3.8.Mesures de Seguretat
  4. 4.Exercici de drets
    1. 4.1.Introducció
      1. 4.1.1.Reclamació davant d'Autoritat de Control
      2. 4.1.2.Registre d'activitats de tractament
      3. 4.1.3.A qui dirigir l'exercici dels drets
      4. 4.1.4.Període de resolució
      5. 4.1.5.Altres consideracions
      6. 4.1.6.Cost
    2. 4.2.Dret d'accés
      1. 4.2.1.Qui pot exercitar-lo?
      2. 4.2.2.Com poden contestar-me i què he d'obtindre?
      3. 4.2.3.Procediment per a exercir-lo
      4. 4.2.4.Excepcions
    3. 4.3.Dret de rectificació
      1. 4.3.1.Qui pot exercitar-lo?
      2. 4.3.2.Com poden contestar-me i què he d'obtindre?
      3. 4.3.3.Procediment per a exercir-lo
      4. 4.3.4.Excepcions
    4. 4.4.Dret de supressió
      1. 4.4.1.Qui pot exercitar-lo?
      2. 4.4.2.Com poden contestar-me i què he d'obtindre?
      3. 4.4.3.Procediment per a exercir-lo
      4. 4.4.4.Excepcions
    5. 4.5.Dret d'oposició
      1. 4.5.1.Qui pot exercitar-lo?
      2. 4.5.2.Com poden contestar-me i què he d'obtindre?
      3. 4.5.3.Procediment per a exercir-lo
      4. 4.5.4.Excepcions
    6. 4.6.Dret a la limitació del tractament
      1. 4.6.1.Qui pot exercitar-lo?
      2. 4.6.2.Com poden contestar-me i què he d'obtindre?
      3. 4.6.3.Procediment per a exercir-lo
      4. 4.6.4.Excepcions
    7. 4.7.Dret a la portabilitat de les dades
      1. 4.7.1.Qui pot exercitar-lo?
      2. 4.7.2.Com poden contestar-me i què he d'obtindre?
      3. 4.7.3.Procediment per a exercir-lo
      4. 4.7.4.Excepcions
  5. 5.Registre de les activitats de tractament
    1. 5.1.Cens
    2. 5.2.Socis, partícips, representants
    3. 5.3.Contribuents Presumptes / No declarants
    4. 5.4.Requeriments
    5. 5.5.Sistema Integrat de recaptació
    6. 5.6.Recursos, reclamacions
    7. 5.7.Punt Neutre
    8. 5.8.Pagaments a proveïdors de CCAA i EELL
    9. 5.9.Expedients Processals
    10. 5.10.Expedients No Processals
    11. 5.11.Persones Requiere Informació Jutjats
    12. 5.12.CDC - Ciutadans
    13. 5.13.Informació Cites
    14. 5.14.Successions i Donacions
    15. 5.15.Documents i Escrits
    16. 5.16.Devolució de IVA no establits
    17. 5.17.Sancions
    18. 5.18.Representació
    19. 5.19.Base de dades d'informació de Vigilància Duanera
    20. 5.20.Sancions, recàrrecs i interessos
    21. 5.21.Notificacions, comunicacions i avisos de la AEAT
    22. 5.22.Notificacions i comunicacions AGE
    23. 5.23.Gestió documental de la AEAT
    24. 5.24.Aplicacions mòbils de la AEAT
    25. 5.25.Seients Registrals
    26. 5.26.CAT
    27. 5.27.VRU
    28. 5.28.Procediment Inspector
    29. 5.29.Anotacions
    30. 5.30.Fitxes d'inspecció
    31. 5.31.Declaracions de comerç exterior
    32. 5.32.Autoritzacions de comerç exterior
    33. 5.33.Garanties de comerç exterior
    34. 5.34.Protecció de marques
    35. 5.35.Finestreta única duanera
    36. 5.36.Devolució de IVA a viatgers no residents
    37. 5.37.Contraban
    38. 5.38.Revisions
    39. 5.39.Comptabilitat
    40. 5.40.Registre de treballadors fronterers en les Administracions de Duanes i Impostos Especials de la Línia de la Concepció
    41. 5.41.Prometeu
    42. 5.42.Cens d'activitats econòmiques
    43. 5.43.Impost especial sobre determinats mitjans de transport
    44. 5.44.Exempcions de l'impost especial sobre determinats mitjans de transport
    45. 5.45.Informació addicional
    46. 5.46.Cens d'obligats d'impostos especials
    47. 5.47.Impostos especials, documents de producció
    48. 5.48.Cens i gestió d'infractors de gasoil bonificat
    49. 5.49.Impostos especials - Fitxes d'intervenció
    50. 5.50.Impostos especials - Garanties
    51. 5.51.Impostos especials - Marques fiscals
    52. 5.52.Gestió del cens de detallistes d'hidrocarburs (I.V.M.D.H)
    53. 5.53.Impostos especials.Pagaments amb xecs i targetes de gasoil bonificat
    54. 5.54.Cens d'operadors obligats als Impostos Mediambientals
    55. 5.55.Declaracions Informatives
    56. 5.56.Intercanvi d'informació
    57. 5.57.IRPF (Impost sobre la Renda de les Persones Físiques)
    58. 5.58.IVA (Impost sobre el Valor Afegit)
    59. 5.59.IS (Impost sobre Societats)
    60. 5.60.IRNR (Impost sobre la Renda de No Residents)
    61. 5.61.Règim especial de serveis telecomunicació, radiodifusió o deixats per via electrònica (MOSS)
    62. 5.62.Exempció i devolució de IVA per a ambaixades, Organismes Internacionals i l'OTAN
    63. 5.63.Autoliquidacions
    64. 5.64.Impost sobre el patrimoni
    65. 5.65.Recaptació de taxes que constituïxen recursos de la Hisenda Pública
    66. 5.66.Moviments d'efectiu
    67. 5.67.Intervenció de Mitjans de Pagament
    68. 5.68.Informe de blanqueig de capitals
    69. 5.69.Butlletins de laboratori quimicotecnològic de duanes
    70. 5.70.Precursors de Drogues
    71. 5.71.Procediment inspector de Duanes i Impostos Especials
    72. 5.72.Cens ampliat d'Aduanas
    73. 5.73.Càrrecs signants de la AEAT
    74. 5.74.Registre d'accessos
    75. 5.75.Videovigilància d'instal·lacions duaneres
    76. 5.76.Personal AEAT i Provisió de llocs
    77. 5.77.Processos selectius
    78. 5.78.Formació
    79. 5.79.Expedients disciplinaris, recursos administratius i seguiment de procediments judicials
    80. 5.80.Expedients de compatibilitat
    81. 5.81.Gestió de dades de vigilància de la salut
    82. 5.82.Cens d'usuaris
    83. 5.83.Visites i personal de la AEAT i empreses de servei
    84. 5.84.Videovigilància
    85. 5.85.Operadors Intrastat
    86. 5.86.Cens de tercers
    87. 5.87.Gestió Economicofinancera
    88. 5.88.Tercers
    89. 5.89.Contactes de proveïdors
    90. 5.90.Responsabilitat Patrimonial
    91. 5.91.Renunciantes a l'herència
    92. 5.92.Pla d'Actuació de la AEAT davant SARS-COV2
    93. 5.93 Registre d'Operadors d'Embarcacions Pneumàtiques i Semirígides d'Alta Velocitat
    94. 5.94 Enregistraments relatius a les eines col·laboratives de videotrucada
    95. 5.95.Control d'accés per reconeixement d'empremta dactilar

Imprimir

La impressió pot tardar diversos minuts depenent de la quantitat d'informació.

Seleccione la informació que desitge imprimir:

Pot cancel·lar la impressió en qualsevol moment.

Espere mentre es recopilen totes les pàgines que formen el document.

Recopilant seccions

S'ha aturat la recopilació de pàgines.No ha sigut possible completar la vista d'impressió.

cancel·lar

Vista prèvia

Imprimir

Continuar

Completat

Recopilant:

3.2.Delegat de Protecció de Dades

   
  1. El Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques respecte al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'estes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE, Reglament general de protecció de dades, disposa que els responsables i encarregats de tractament de dades personals hauran de designar un Delegat de Protecció de Dades en els supòsits que el mateix Reglament establix, així com en altres casos en què la legislació dels Estats membres el considere també obligatori.

    Entre els supòsits que requerixen la designació d'un Delegat, es troba aquell en el qual “el tractament el duga a terme una autoritat o organisme públic”, tant en qualitat de responsable com en funcions d'encarregat de tractament (article 37.1.a).El paper del Delegat en les organitzacions és el d'informar, assessorar, supervisar i cooperar amb l'autoritat de control, així com ser el punt de contacte per als interessats.

    L'Agència Tributària disposa d'una Comissió de Seguretat i Control d'Informàtica Tributària creada per la Resolució de 26 de gener de 1998 de la Presidència de l'Agència Estatal d'Administració Tributària, que va crear comissions sectorials de seguretat i control en totes les àrees i va regular la composició, funcions, normes de funcionament i seguiment de les actuacions de les comissions sectorials.

    La Comissió de Seguretat i Control d'Informàtica Tributària és l'òrgan col·legiat encarregat d'analitzar i avaluar els riscos, d'establir i mantindre actualitzats els criteris i directrius generals sobre l'ús de la informació tributària i no tributària que gestiona l'Agència Tributària per a garantir la privacitat i la seguretat de la informació, així com, acordar i fer operatives mesures per a millorar i reforçar els sistemes de seguretat i control.

    La Comissió de Seguretat i Control d'Informàtica Tributària dirigix i verifica el pla d'adequació de l'Agència Tributària al nou Reglament.Entre les decisions adoptades per l'esmentada Comissió en l'àmbit del pla d'adequació hi ha la de designar com a Delegat de Protecció de Dades el secretari de la Comissió de Seguretat i Control d'Informàtica Tributària que, per a desenvolupar la seua tasca, explicarà amb el suport de la mateixa Comissió per a cobrir totes les funcions que a tal càrrec se li exigix.

    Esta decisió ha sigut ratificada posteriorment amb l'aprovació del Comité de Direcció de l'Agència Tributària i comunicada a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, complint el requisit legal recollit al Reglament General de Protecció de Dades.

    Dades de contacte:

    Delegat de Protecció de Dades de l'Agència Tributària

    Carrer Santa María Magdalena, 16, 28016 Madrid

    dpd@correo.aeat.es

  • RSS
  • Mapa web
  • Accessibilitat
  • Ajuda