Memoria 2013

    
 
 
  1. 1.INTRODUCCIÓN
    1. 1.1.Misión de la Agencia Tributaria
    2. 1.2.Funciones
    3. 1.3.Plantilla y presupuesto
    4. 1.4.Organización
    5. 1.5.Agencia Tributaria electrónica
      1. 1.5.1.Portales web
      2. 1.5.2.Fomento de la prestación de servicios personalizados por medios telemáticos:incremento del uso de la Sede electrónica
      3. 1.5.3.Otros avances en Administración electrónica
    6. 1.6.Valoración de la Agencia Tributaria por los ciudadanos
  2. 2.RECAUDACIÓN TRIBUTARIA GESTIONADA POR LA AGENCIA TRIBUTARIA
    1. 2.1.Recaudación tributaria bruta
    2. 2.2.Recaudación tributaria líquida
    3. 2.3.Recaudación obtenida de las actuaciones de prevención y control del fraude tributario y aduanero
      1. 2.3.1.Resultados de la prevención y control del fraude tributario y aduanero
      2. 2.3.2.Resultados inducidos por las actuaciones de control
  3. 3.PRINCIPAIS ACTUACIÓNS 2013
    1. 3.1.Control del fraude tributario y aduanero
      1. 3.1.1.Control selectivo e investigación
      2. 3.1.2.Control extensivo
      3. 3.1.3.Gestión recaudatoria ejecutiva
      4. 3.1.4.Colaboración con las Administraciones tributarias de las Comunidades Autónomas de régimen común para el control de los tributos estatales cedidos
      5. 3.1.5.Peritaje y auxilio judicial
    2. 3.2.Servicios al contribuyente
      1. 3.2.1.Información tributaria
      2. 3.2.2 Programas informáticos de axuda e formularios para a confección de declaracións
      3. 3.2.3.Realización de trámites por teléfono
      4. 3.2.4.Cita previa
      5. 3.2.5.Registro de apoderamientos
      6. 3.2.6.Obtención de certificados
      7. 3.2.7.Campaña de Renta
      8. 3.2.8.Facilidades para el pago de las deudas tributarias
      9. 3.2.9.Colectivos que precisan de atención especial:personas con discapacidad
      10. 3.2.10.Plan de Educación Cívico-Tributaria
  4. 4.ALIANZAS EXTERNAS
    1. 4.1.Convenios de colaboración para la cesión o intercambio de información con otras Administraciones públicas
      1. 4.1.1.Cesión de información
      2. 4.1.2.Intercambio de información con otras Administraciones públicas
      3. 4.1.3.Intercambio de información internacional
    2. 4.2.Foro de Grandes Empresas
    3. 4.3.Colaboración social
  5. 5.ANEXO ESTADÍSTICO
    1. 5.1.Plantilla
      1. Distribución entre Servicios centrales y Servicios territoriales 2012-2013
      2. Distribución por áreas 2012-2013
      3. Distribución por subgrupos 2012-2013
      4. Distribución por sexos 2012-2013
    2. 5.2.Agencia Tributaria electrónica
      1. Evolución de las visitas a los portales web de la Agencia Tributaria
      2. Evolución de las declaraciones del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas presentadas por Internet
    3. 5.3.Valoración de la Agencia Tributaria por los ciudadanos
      1. Queixas e suxestións (comparativa 2012-2013)
    4. 5.4.Recaudación tributaria gestionada por la Agencia Tributaria
      1. Evolución de la recaudación tributaria gestionada por la Agencia Tributaria
      2. Evolución de los ingresos tributarios y base imponible agregada
    5. 5.5.Actuaciones de control del fraude tributario y aduanero
      1. Actuaciones de lucha contra el contrabando
      2. Principales actuaciones del Servicio de Vigilancia Aduanera
      3. Evolución do cargo en período executivo (2004-2013)
      4. Desagregación do cargo e da xestión de 2013 por orixe
    6. 5.6.Servicios al contribuyente
      1. Evolución de los accesos al Programa Informa
      2. Evolución de las llamadas atendidas por el teléfono de Información Tributaria Básica
      3. Evolución del servicio de envío de datos fiscales y del borrador de declaración
      4. Evolución del número de solicitudes de aplazamiento
      5. Evolución del importe de aplazamientos solicitados
    7. 5.7 Convenios de colaboración para la cesión o intercambio de información con otras Administraciones públicas
      1. Suministros de información.Administraciones públicas

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4.3.Colaboración social

   
  • Os intermediarios fiscais, en canto representantes dos contribuíntes nas súas relacións coa Administración Tributaria, colaboran coa Axencia Tributaria na xestión dos tributos, xa que facilitan aos contribuíntes o coñecemento e comprensión das súas obrigas fiscais e axúdanlles a cumprilas.

    Esta colaboración instrumentouse nas últimas dúas décadas na presentación telemática de declaracións e outros documentos tributarios en representación de terceiros mediante convenios de colaboración subscritos pola Axencia Tributaria con outras Administracións públicas, con entidades privadas e con institucións ou organizacións representativas de sectores ou intereses sociais, laborais, empresariais ou profesionais, ata alcanzar, a 31 de decembro de 2013, a cifra de 4.148 convenios ou protocolos de adhesión asinados (59 deles ao longo de 2013).

    Como noutros anos, máis da metade das declaracións presentadas por Internet presentáronse por colaboradores sociais (dos que a maioría son profesionais tributarios).

    Á vista do importante papel desempeñado polos profesionais tributarios como colaboradores sociais na presentación telemática de declaracións e outros documentos tributarios, a Axencia Tributaria considerou conveniente establecer un novo marco de relación con estes intermediarios fiscais. Para iso, o 30 de marzo de 2011 púxose en funcionamento o Foro de Asociacións e Colexios de Profesionais Tributarios como órgano de relación cooperativa baseada na transparencia e a confianza mutua, que redunde en última instancia en beneficio do contribuínte, favorecendo e facilitando o cumprimento voluntario das súas obrigas fiscais.