Memoria 2013

    
 
 
  1. 1.INTRODUCCIÓN
    1. 1.1.Misión de la Agencia Tributaria
    2. 1.2.Funciones
    3. 1.3.Plantilla y presupuesto
    4. 1.4.Organización
    5. 1.5.Agencia Tributaria electrónica
      1. 1.5/1.Portais web
      2. 1.5/2.Fomento da prestación de servizos personalizados por medios telemáticos:incremento do uso da Sede electrónica
      3. 1.5/3.Outros avances en administración electrónica
    6. 1.6.Valoración de la Agencia Tributaria por los ciudadanos
  2. 2.RECAUDACIÓN TRIBUTARIA GESTIONADA POR LA AGENCIA TRIBUTARIA
    1. 2.1.Recaudación tributaria bruta
    2. 2.2.Recaudación tributaria líquida
    3. 2.3.Recaudación obtenida de las actuaciones de prevención y control del fraude tributario y aduanero
      1. 2.3.1.Resultados de la prevención y control del fraude tributario y aduanero
      2. 2.3.2.Resultados inducidos polas actuacións de control
  3. 3.PRINCIPAIS ACTUACIÓNS 2013
    1. 3.1.Control del fraude tributario y aduanero
      1. 3.1.1.Control selectivo e investigación
      2. 3.1.2.Control extensivo
      3. 3.1.3.Gestión recaudatoria ejecutiva
      4. 3.1.4.Colaboración con las Administraciones tributarias de las Comunidades Autónomas de régimen común para el control de los tributos estatales cedidos
      5. 3.1.5.Peritaxe e auxilio xudicial
    2. 3.2.Servicios al contribuyente
      1. 3.2.1.Información tributaria
      2. 3.2.2 Programas informáticos de axuda e formularios para a confección de declaracións
      3. 3.2.3.Realización de trámites por teléfono
      4. 3.2.4.Cita previa
      5. 3.2/5.Registro de apoderamientos
      6. 3.2.6.Obtención de certificados
      7. 3.2.7.Campaña de Renta
      8. 3.2.8.Facilidades para el pago de las deudas tributarias
      9. 3.2.9.Colectivos que precisan de atención especial:personas con discapacidad
      10. 03/02/2010.Plan de Educación Cívico-Tributaria
  4. 4.ALIANZAS EXTERNAS
    1. 4.1.Convenios de colaboración para a cesión ou intercambio de información con outras administracións públicas
      1. 4.1.1.Cesión de información
      2. 4.1.2.Intercambio de información con otras Administraciones públicas
      3. 4.1.3.Intercambio de información internacional
    2. 4.2.Foro de Grandes Empresas
    3. 4.3.Colaboración social
  5. 5.ANEXO ESTADÍSTICO
    1. 5.1.Plantilla
      1. Distribución entre servizos centrais e servizos territoriais 2012-2013
      2. Distribución por áreas 2012-2013
      3. Distribución por subgrupos 2012-2013
      4. Distribución por sexos 2012-2013
    2. 5.2.Agencia Tributaria electrónica
      1. Evolución das visitas aos portais web da Axencia Tributaria
      2. Evolución de las declaraciones del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas presentadas por Internet
    3. 5.3.Valoración de la Agencia Tributaria por los ciudadanos
      1. Queixas e suxestións (comparativa 2012-2013)
    4. 5.4.Recaudación tributaria gestionada por la Agencia Tributaria
      1. Evolución de la recaudación tributaria gestionada por la Agencia Tributaria
      2. Evolución de los ingresos tributarios y base imponible agregada
    5. 5.5.Actuaciones de control del fraude tributario y aduanero
      1. Actuaciones de lucha contra el contrabando
      2. Principales actuaciones del Servicio de Vigilancia Aduanera
      3. Evolución do cargo en período executivo (2004-2013)
      4. Desagregación do cargo e da xestión de 2013 por orixe
    6. 5.6.Servicios al contribuyente
      1. Evolución de los accesos al Programa Informa
      2. Evolución de las llamadas atendidas por el teléfono de Información Tributaria Básica
      3. Evolución del servicio de envío de datos fiscales y del borrador de declaración
      4. Evolución do número de solicitudes de adiamento
      5. Evolución del importe de aplazamientos solicitados
    7. 5.7 Convenios de colaboración para a cesión ou intercambio de información con outras administracións públicas
      1. Subministracións de información.Administraciones públicas

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3.2.9.Colectivos que precisan de atención especial:personas con discapacidad

   
  • A Axencia Tributaria ten subscrito, dende o ano 2004, un Convenio de colaboración coa Asociación de Representantes de Persoas con Minusvalidez e coa Fundación ONCE.No marco deste Convenio apróbase, de acordo coas devanditas entidades, un Plan Anual de Asistencia ás Persoas con Minusvalidez no ámbito da Axencia Tributaria.No devandito plan inclúense actuacións de información e asistencia, accesibilidade na web e nas oficinas, accións de formación tendentes a sensibilizar os funcionarios da Axencia Tributaria coas necesidades deste colectivo, etc.

    Durante o exercicio 2013 cumpríronse, practicamente, a totalidade das previsións incluídas no Plan Anual, a pesar das limitacións presupostarias.

    A continuación, móstrase a situación actual da accesibilidade aos edificios da Axencia Tributaria:

    Número de inmobles de uso público

    267

    Accesos

     

    Entrada principal

    229

     

    Entrada alternativa

    23

     

    Non adaptado

    15

    Aseos

    167

    Ascensor

    127

    A accesibilidade alcanza ao 94 por cento dos edificios (85 por cento en entrada principal máis o 9 por cento en entrada alternativa).

    Os edificios con aseos adaptados representan un 62 por cento do total.

    En canto aos ascensores, convén aclarar que hai numerosos inmobles (basicamente Administracións) que teñen unha única planta e polo tanto non necesitan de ascensor.