Memoria 2013

    
 
 
  1. 1.INTRODUCCIÓN
    1. 1.1.Misión de la Agencia Tributaria
    2. 1.2.Funciones
    3. 1.3.Plantilla y presupuesto
    4. 1.4.Organización
    5. 1.5.Agencia Tributaria electrónica
      1. 1.5/1.Portais web
      2. 1.5/2.Fomento da prestación de servizos personalizados por medios telemáticos:incremento do uso da Sede electrónica
      3. 1.5/3.Outros avances en administración electrónica
    6. 1.6.Valoración de la Agencia Tributaria por los ciudadanos
  2. 2.RECAUDACIÓN TRIBUTARIA GESTIONADA POR LA AGENCIA TRIBUTARIA
    1. 2.1.Recaudación tributaria bruta
    2. 2.2.Recaudación tributaria líquida
    3. 2.3.Recaudación obtenida de las actuaciones de prevención y control del fraude tributario y aduanero
      1. 2.3.1.Resultados de la prevención y control del fraude tributario y aduanero
      2. 2.3.2.Resultados inducidos polas actuacións de control
  3. 3.PRINCIPAIS ACTUACIÓNS 2013
    1. 3.1.Control del fraude tributario y aduanero
      1. 3.1.1.Control selectivo e investigación
      2. 3.1.2.Control extensivo
      3. 3.1.3.Gestión recaudatoria ejecutiva
      4. 3.1.4.Colaboración con las Administraciones tributarias de las Comunidades Autónomas de régimen común para el control de los tributos estatales cedidos
      5. 3.1.5.Peritaxe e auxilio xudicial
    2. 3.2.Servicios al contribuyente
      1. 3.2.1.Información tributaria
      2. 3.2.2 Programas informáticos de axuda e formularios para a confección de declaracións
      3. 3.2.3.Realización de trámites por teléfono
      4. 3.2.4.Cita previa
      5. 3.2/5.Registro de apoderamientos
      6. 3.2.6.Obtención de certificados
      7. 3.2.7.Campaña de Renta
      8. 3.2.8.Facilidades para el pago de las deudas tributarias
      9. 3.2.9.Colectivos que precisan de atención especial:personas con discapacidad
      10. 03/02/2010.Plan de Educación Cívico-Tributaria
  4. 4.ALIANZAS EXTERNAS
    1. 4.1.Convenios de colaboración para a cesión ou intercambio de información con outras administracións públicas
      1. 4.1.1.Cesión de información
      2. 4.1.2.Intercambio de información con otras Administraciones públicas
      3. 4.1.3.Intercambio de información internacional
    2. 4.2.Foro de Grandes Empresas
    3. 4.3.Colaboración social
  5. 5.ANEXO ESTADÍSTICO
    1. 5.1.Plantilla
      1. Distribución entre servizos centrais e servizos territoriais 2012-2013
      2. Distribución por áreas 2012-2013
      3. Distribución por subgrupos 2012-2013
      4. Distribución por sexos 2012-2013
    2. 5.2.Agencia Tributaria electrónica
      1. Evolución das visitas aos portais web da Axencia Tributaria
      2. Evolución de las declaraciones del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas presentadas por Internet
    3. 5.3.Valoración de la Agencia Tributaria por los ciudadanos
      1. Queixas e suxestións (comparativa 2012-2013)
    4. 5.4.Recaudación tributaria gestionada por la Agencia Tributaria
      1. Evolución de la recaudación tributaria gestionada por la Agencia Tributaria
      2. Evolución de los ingresos tributarios y base imponible agregada
    5. 5.5.Actuaciones de control del fraude tributario y aduanero
      1. Actuaciones de lucha contra el contrabando
      2. Principales actuaciones del Servicio de Vigilancia Aduanera
      3. Evolución do cargo en período executivo (2004-2013)
      4. Desagregación do cargo e da xestión de 2013 por orixe
    6. 5.6.Servicios al contribuyente
      1. Evolución de los accesos al Programa Informa
      2. Evolución de las llamadas atendidas por el teléfono de Información Tributaria Básica
      3. Evolución del servicio de envío de datos fiscales y del borrador de declaración
      4. Evolución do número de solicitudes de adiamento
      5. Evolución del importe de aplazamientos solicitados
    7. 5.7 Convenios de colaboración para a cesión ou intercambio de información con outras administracións públicas
      1. Subministracións de información.Administraciones públicas

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3.2.8.Facilidades para el pago de las deudas tributarias

   
  • Pagamento en entidades financeiras

    Para facilitar o pagamento dos impostos a norma tributaria faculta a Axencia Tributaria para autorizar as entidades de crédito, que así o soliciten, a actuar como colaboradoras na recadación.A 31 de decembro de 2013 tiñan autorización para actuar como colaboradoras na xestión recadatoria 136 entidades.

    O importe total recadado a través das entidades colaboradoras alcanzou, en 2013, 212.586 millóns de euros, o que o converte no sistema habitual de pagamento.

    Durante o exercicio 2013 realizáronse labores de comprobación sobre un total de setenta e cinco entidades, catro das cales foron controladas dende un punto de vista integral.Así mesmo, co obxecto de verificar os resultados das trabas comunicados por estas á Axencia Tributaria, leváronse a cabo comprobacións en relación con mil trescentas vinte e sete actuacións de embargo de contas correspondentes a doce entidades.

    Aprazamentos e fraccionamentos de pagamento

    Os contribuíntes poden solicitar o aprazamento e fraccionamento das súas débedas cando problemas transitorios de tesouraría lles dificulten o pagamento.

    En 2013, atenuouse a tendencia alcista dos últimos anos en canto a número de solicitudes de aprazamento e fraccionamento de pagamento presentadas, sendo destacable, ademais, o descenso no importe solicitado, por primeira vez nos últimos anos.

    Así, presentáronse 2.067.725 solicitudes por un importe de 16.354,37 millóns de euros, é dicir, un 6 por cento máis que en 2012 en canto a número e un 7 por cento menos en canto a importe.

    Os seguintes cadros mostran a distribución das solicitudes de aprazamento e fraccionamento en función do importe das débedas:

    Solicitudes de aprazamento en número
    Distribución porcentual por tramos de importe

    Numero de solicitudes de aprazamento

    Solicitudes de aprazamento en importe
    Distribución porcentual por tramos de importe

    Importe solicitudes de aprazamento

    Máis do 96 por cento das solicitudes recibidas corresponden a débedas de menos de 18.000 €, se ben, só supoñen o 35 por cento do importe total solicitado.Nestes aprazamentos, a norma exime o debedor da obriga xeral de achegar garantías de pagamento.

    En canto aos aprazamentos e fraccionamentos resoltos, en 2013, adoptáronse 1.998.907 acordos por un total de 13.871,5 millóns de euros.

    O 89 por cento destes acordos corresponderon a débedas de importe inferior a 18.000 €, que son obxecto de xestión informatizada para axilizar a súa tramitación (RAM).O prazo medio de ultimación dos devanditos aprazamentos en 2013 foi de 9 días.

    ACORDOS DE APRAZAMENTOS E FRACCIONAMENTOS DE PAGAMENTO

    TOTAL ACORDOS 2013

    ACORDOS RAM

    ACORDOS NON RAM

    CONCEDIDOS

    DENEGADOS

    CONCEDIDOS

    DENEGADOS

    Número

    1.998.907

    1.257.123

    528.503

    112.956

    100.325

    Importe (*)

    13.871,5

    3.576,7

    678,1

    5.370,5

    4.246,1

    (*)Importes en millóns de euros

    GARANTIAS NOS APRAZAMENTOS CONCEDIDOS

     

    TOTAL

    EXENCIÓN

    GARANTIAS

    DISPENSA

    PARCIAL

    TOTAL

    Número

    1.370.079

    1.319.915

    18.736

    1.662

    29.766

    Importe (*)

    8.947,3

    5.085

    2.605

    313,9

    943,5

    (*) Importes en millóns de euros

    ANEXOS:

  • Evolución do número de solicitudes de aprazamentos
  • Evolución del importe de aplazamientos solicitados