Memoria 2013

    
 
 
  1. 1.INTRODUCCIÓN
    1. 1.1.Misión de la Agencia Tributaria
    2. 1.2.Funciones
    3. 1.3.Plantilla y presupuesto
    4. 1.4.Organización
    5. 1.5.Agencia Tributaria electrónica
      1. 1.5/1.Portais web
      2. 1.5/2.Fomento da prestación de servizos personalizados por medios telemáticos:incremento do uso da Sede electrónica
      3. 1.5/3.Outros avances en administración electrónica
    6. 1.6.Valoración de la Agencia Tributaria por los ciudadanos
  2. 2.RECAUDACIÓN TRIBUTARIA GESTIONADA POR LA AGENCIA TRIBUTARIA
    1. 2.1.Recaudación tributaria bruta
    2. 2.2.Recaudación tributaria líquida
    3. 2.3.Recaudación obtenida de las actuaciones de prevención y control del fraude tributario y aduanero
      1. 2.3.1.Resultados de la prevención y control del fraude tributario y aduanero
      2. 2.3.2.Resultados inducidos polas actuacións de control
  3. 3.PRINCIPAIS ACTUACIÓNS 2013
    1. 3.1.Control del fraude tributario y aduanero
      1. 3.1.1.Control selectivo e investigación
      2. 3.1.2.Control extensivo
      3. 3.1.3.Gestión recaudatoria ejecutiva
      4. 3.1.4.Colaboración con las Administraciones tributarias de las Comunidades Autónomas de régimen común para el control de los tributos estatales cedidos
      5. 3.1.5.Peritaxe e auxilio xudicial
    2. 3.2.Servicios al contribuyente
      1. 3.2.1.Información tributaria
      2. 3.2.2 Programas informáticos de axuda e formularios para a confección de declaracións
      3. 3.2.3.Realización de trámites por teléfono
      4. 3.2.4.Cita previa
      5. 3.2/5.Registro de apoderamientos
      6. 3.2.6.Obtención de certificados
      7. 3.2.7.Campaña de Renta
      8. 3.2.8.Facilidades para el pago de las deudas tributarias
      9. 3.2.9.Colectivos que precisan de atención especial:personas con discapacidad
      10. 03/02/2010.Plan de Educación Cívico-Tributaria
  4. 4.ALIANZAS EXTERNAS
    1. 4.1.Convenios de colaboración para a cesión ou intercambio de información con outras administracións públicas
      1. 4.1.1.Cesión de información
      2. 4.1.2.Intercambio de información con otras Administraciones públicas
      3. 4.1.3.Intercambio de información internacional
    2. 4.2.Foro de Grandes Empresas
    3. 4.3.Colaboración social
  5. 5.ANEXO ESTADÍSTICO
    1. 5.1.Plantilla
      1. Distribución entre servizos centrais e servizos territoriais 2012-2013
      2. Distribución por áreas 2012-2013
      3. Distribución por subgrupos 2012-2013
      4. Distribución por sexos 2012-2013
    2. 5.2.Agencia Tributaria electrónica
      1. Evolución das visitas aos portais web da Axencia Tributaria
      2. Evolución de las declaraciones del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas presentadas por Internet
    3. 5.3.Valoración de la Agencia Tributaria por los ciudadanos
      1. Queixas e suxestións (comparativa 2012-2013)
    4. 5.4.Recaudación tributaria gestionada por la Agencia Tributaria
      1. Evolución de la recaudación tributaria gestionada por la Agencia Tributaria
      2. Evolución de los ingresos tributarios y base imponible agregada
    5. 5.5.Actuaciones de control del fraude tributario y aduanero
      1. Actuaciones de lucha contra el contrabando
      2. Principales actuaciones del Servicio de Vigilancia Aduanera
      3. Evolución do cargo en período executivo (2004-2013)
      4. Desagregación do cargo e da xestión de 2013 por orixe
    6. 5.6.Servicios al contribuyente
      1. Evolución de los accesos al Programa Informa
      2. Evolución de las llamadas atendidas por el teléfono de Información Tributaria Básica
      3. Evolución del servicio de envío de datos fiscales y del borrador de declaración
      4. Evolución do número de solicitudes de adiamento
      5. Evolución del importe de aplazamientos solicitados
    7. 5.7 Convenios de colaboración para a cesión ou intercambio de información con outras administracións públicas
      1. Subministracións de información.Administraciones públicas

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3.2.1.Información tributaria

   
  • A Axencia Tributaria pon en Internet a disposición dos cidadáns o “Programa INFORMA”, base de datos que contén, en formato pregunta-resposta, os principais criterios de aplicación da normativa tributaria.En 2013, realizáronse 5.030.699 accesos a este programa, un 12 por cento máis que en 2012.

    Así mesmo, dispón dun Servizo Telefónico de Información Tributaria Básica (901 33 55 33) sobre os principais impostos, de luns a venres de 9 a 19 horas (agás no mes de agosto, que o horario de atención é de 9 a 15 horas).En 2013 atendéronse 5.852.903 chamadas fronte a 6.243.355 no ano anterior, o que supón un descenso do 6,25 por cento.

    Ademais, remitíronse aos cidadáns máis de 85 millóns de cartas informativas e publicáronse manuais prácticos dos principais impostos (234.000 exemplares), así como numerosos folletos informativos, o calendario do contribuínte, marcadores para libros cos números dos servizos telefónicos da Axencia Tributaria, carteis do calendario do contribuínte e folletos do DNI electrónico.


    Anexos:

  • Evolución de los accesos al Programa Informa
  • Evolución de las llamadas atendidas por el teléfono de Información Tributaria Básica