5. Rexistro das actividades de tratamento

   
  1. O artigo 30 do Regulamento (UE) 2016/679 establece que o responsable do tratamento levará un rexistro das actividades de tratamento efectuadas baixo a súa responsabilidade. O devandito rexistro deberá conter toda a información indicada a continuación:

    1. o nome e os datos de contacto do responsable e, se é o caso, do corresponsable, do representante do responsable, e do delegado de protección de datos;
    2. os fins do tratamento;
    3. unha descrición das categorías de interesados e das categorías de datos persoais;
    4. as categorías de destinatarios a quen se comunicaron ou comunicarán os datos persoais, incluídos os destinatarios en terceiros países ou organizacións internacionais;
    5. se é o caso, as transferencias de datos persoais a un terceiro país ou unha organización internacional, incluída a identificación do devandito terceiro país ou organización internacional e, no caso das transferencias indicadas no artigo 49, apartado 1, parágrafo segundo, a documentación de garantías axeitadas;
    6. cando sexa posible, os prazos previstos para a supresión das diferentes categorías de datos;
    7. cando sexa posible, unha descrición xeral das medidas técnicas e organizativas de seguridade a que se refire o artigo 32, apartado 1.

    Ademais, as Administracións Públicas deberán facer público o inventario de seus actividades de tratamento, sendo accesible por medios electrónicos, tal e como establece o artigo 31.2 do Proxecto de Lei Orgánica de Protección de Datos aprobado polo Consello de ministros o 10 de novembro de 2017.

    En aplicación do anterior, se relacionan a continuación as actividades de tratamento de datos persoais realizadas pola Axencia Tributaria.

  2. 5.1. Censo
  3. 5.2. Socios, partícipes, representantes
  4. 5.3. Contribuíntes Presuntos / Non declarantes
  5. 5.4. Requirimentos
  6. 5.5. Sistema Integrado de recadación
  7. 5.6. Recursos, reclamacións
  8. 5.7. Punto Neutro
  9. 5.8. Pagamentos a provedores de CCAA e EELL
  10. 5.9. Expedientes Procesuais
  11. 5.10. Expedientes Non Procesuais
  12. 5.11. Persoas Require Información Xulgados
  13. 5.12. CDC - Cidadáns
  14. 5.13. Información Citas
  15. 5.14. Sucesións e Doazóns
  16. 5.15. Documentos e Escritos
  17. 5.16. Devolución de IVE non establecidos
  18. 5.17. Sancións
  19. 5.18. Representación
  20. 5.19. Base de datos de información de Vixilancia Aduaneira
  21. 5.20. Sancións, recargas e intereses
  22. 5.21. Notificacións, comunicacións e avisos da AEAT
  23. 5.22. Notificacións e comunicacións AGE
  24. 5.23. Xestión documental da AEAT
  25. 5.24. Aplicacións móbiles da AEAT
  26. 5.25. Asentos Rexistrais
  27. 5.26. CAT
  28. 5.27. VRU
  29. 5.28. Procedemento inspector
  30. 5.29. Anotacións
  31. 5.30. Fichas de inspección
  32. 5.31. Declaracións de comercio exterior
  33. 5.32. Autorizacións de comercio exterior
  34. 5.33. Garantías de comercio exterior
  35. 5.34. Protección de marcas
  36. 5.35. Portelo único aduaneira
  37. 5.36. Devolución de IVE a viaxeiros non residentes
  38. 5.37. Contrabando
  39. 5.38. Revisións
  40. 5.39. Contabilidade
  41. 5.40. Rexistro de traballadores fronteirizos na Administración de Aduanas e Impostos Especiais da Liña da Concepción
  42. 5.41. Prometeo
  43. 5.42. Censo de actividades económicas
  44. 5.43. Imposto especial sobre determinados medios de transporte
  45. 5.44. Exencións do imposto especial sobre determinados medios de transporte
  46. 5.45. Información adicional
  47. 5.46. Censo de obrigados de impostos especiais
  48. 5.47. Impostos especiais, documentos de produción
  49. 5.48. Censo e xestión de infractores de gasóleo bonificado
  50. 5.49. Impostos especiais - Fichas de intervención
  51. 5.50. Impostos especiais - Garantías
  52. 5.51. Impostos especiais - Marcas fiscais
  53. 5.52. Xestión do censo de retallistas de hidrocarburos (I.V.M.D.H)
  54. 5.53. Impostos especiais. Pagamentos con cheques e tarxetas de gasóleo bonificado
  55. 5.54. Censo de operadores obrigados aos Impostos Ambientais
  56. 5.55. Declaracións informativas
  57. 5.56. Intercambio de información
  58. 5.57. IRPF (Imposto sobre a renda das persoas físicas)
  59. 5.58. IVE (Imposto sobre o valor engadido)
  60. 5.59. IS (Imposto Sobre Sociedades)
  61. 5.60. IRNR (Imposto sobre a renda de non residentes)
  62. 5.61. Réxime especial de servizos telecomunicación, radiodifusión ou prestados por vía electrónica (MOSS)
  63. 5.62. Exención e devolución de IVE para embaixadas, Organismos internacionais e OTAN
  64. 5.63. Autoliquidacións
  65. 5.64. Imposto sobre o patrimonio
  66. 5.65. Recadación de taxas que constitúen recursos da Facenda Pública
  67. 5.66. Movementos de efectivo
  68. 5.67. Intervención de Medios de Pagamento
  69. 5.68. Informe de branqueo de capitais
  70. 5.69. Boletíns de laboratorio químico-tecnolóxico de aduanas
  71. 5.70. Precursores de Drogas
  72. 5.71. Procedemento inspector de Aduanas e Impostos Especiais
  73. 5.72. Censo ampliado de Aduanas
  74. 5.73. Cargos asinantes da AEAT
  75. 5.74. Rexistro de accesos
  76. 5.75. Videovixilancia de instalacións aduaneiras
  77. 5.76. Persoal AEAT e Provisión de postos
  78. 5.77. Procesos selectivos
  79. 5.78. Formación
  80. 5.79. Expedientes disciplinarios, recursos administrativos e seguimento de procedementos xudiciais
  81. 5.80. Expedientes de compatibilidade
  82. 5.81. Xestión de datos de vixilancia da saúde
  83. 5.82. Censo de usuarios
  84. 5.83. Visitas e persoal da AEAT e empresas de servizo
  85. 5.84. Videovixilancia
  86. 5.85. Operadores Intrastat
  87. 5.86. Censo de terceiros
  88. 5.87. Xestión Económico-Financeira
  89. 5.88. Terceiros
  90. 5.89. Contactos de provedores
  91. 5.90. Responsabilidade Patrimonial