Acerca desta axuda

  • Esta Axuda trata de ser un sitio onde o usuario de certificados electrónicos poida coñecer:

    • Que é un certificado electrónico.
    • En que servizos da Axencia Tributaria (AEAT) pode empregalo.
    • Que debe facer para obter un certificado electrónico.
    • Cales son as operacións de uso propias do ciclo de vida do certificado e que pode necesitar levar a cabo.
    • Algúns dos erros máis frecuentes cando tratamos de obter un certificado, acceder a algún servizo con el, ou realizamos algunha operación propia do seu ciclo de vida.
    • Ligazóns ás normas legais que regulan o uso dos certificados electrónicos.


    En ocasións, os detalles dos aspectos aquí presentados dependen do certificado concreto adquirido e da Autoridade de Certificación (AC) que o emita. Dado o número de Autoridades de certificación non é posible facer un seguimento exhaustivo da casuística de cada unha delas.

    Dáse unha visión o máis xeral posible, tomando como exemplo os certificados emitidos pola Autoridade de certificación da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre (FNMT). Por iso recoméndase acudir tamén ao portal web, ou calquera outro punto de contacto, da Autoridade de certificación elixida.

  • Entidades emisoras de certificados electrónicos.